15 Nisan 2010 Perşembe

Pudingli kek


Ne zamandır vakit ayıramıyorum bloğa.
Yeni yıl yeni süprizler getirdi bana. Yoğun günler yaşıyorum işyerinde bugünlerde.
Oğlumun doğumgünü geldi geçti mesela çok güzel mamalar yaptım ama hiç birini yayınlayamadım.
Vaktim oldukça yavaş yavaş yayınlamaya çalışacağım.
Bu tarif çok yeni Pazar günü yaptım.

Malzemeler : 3 yumurta 1 su bardağı şekeri çırpıyoruz. 1 su bardağı sıvı yağ, 1 su bardağı süt bir paket puding (pudingi istediğiniz gibi seçebilirsiniz ben kakaolu, bademli kullandım) bir paket kabartma tozu, yaklaşık bir su bardağı un. Hepsini karıştırıp kek kalıbına döküyoruz.



175 derece fırında pişiyoruz. Kek bu haliylede çok lezzetliydi ama oğlum yaş pasta istiyorum deyince ben bu keki pastaya dönüştürdüm. Evde hazır çikolata sosum vardı arkasındaki tarife göre 2,5 su bardağı süt ile pişirdim. Kekin üstüne döktüm. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder