22 Nisan 2010 Perşembe

Tablo salata

Birsence'de görmüştüm bu salatayı.. Hayran kalmıştım görüntüsüne..
Tablo gibiydi.. Al as duvarına :)
Bende misafirlerim için denedim bu salatayı. Biraz zorlandım özellikle havuç şekli konusunda çabuk parçalandılar nedense. Birsence'nin farklı bir önerisi varsa bu konuda öğrenmeyi isterim aslında...

2 defa yaptım bu salayatı birini diktörgen borcama diğerini de kare borcama...

Malzemeler : 6-7 patates, 1 havuç, maydanoz, bir paket mısır, yağ, tuz, karabiber, yağ
Öncelikle patatesleri kaynatıyoruz. Daha sonra biraz süt ile püre haline getiriyoruz. Karabiber, biraz yağ ve limon katıyoruz. Ben dereotu da kattım. Patates püresini ve diğer malzemeleri bir güzel harmanlayıp, borcama güzelce yayıyoruz.
Üzerine yoğurt çırpıp döküyoruz. isterseniz sarımsakta ekleyebilirsiniz yoğurda..
Daha sonra maydanoz, havuç ve mısır ile salatanın üstünü süslüyoruz. Afiyet olsun.

1 yorum: