20 Eylül 2010 Pazartesi

Tel şehriyeli salata

Şehriyenin her türünden bu salata yapılıyor. Yıldız şehriye ile de çok güzel bir görüntü oluyor. Ben bu defa tel şehriye ile denemek istedim. Makarna gibi yarım paket tel şehriyeyi haşladım. çok fazla yumuşamamasına dikkat ettim yoksa yapışıyor ve kötü bir görüntü olabiliyor. Haşlarkende kaynar suya 2 çorba kaşığı zeytinyağı ekledim.
Şehriyeler haşlanırken, başka bir kapta 2 büyükçe havucu rendeledim. 3 salatalığıda kabukları ile birlikte rendeledim. Bolca dereotu (sizin damak zevkinize kalmış ben çok sevdiğimden neredeyse birer demet kullandım) ve maydonuzu ince ince kıydım. Haşlanan şehriyeleri rendelediğim ve doğradığım bu karışımla tuzda ve az miktarda sıvı yağ ve limon suyu da ekleyerek harmanladım. Kenarlarını da domates ile süsledim. Ortaya bu güzel görüntü ve hafif bir lezzet çıktı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder