20 Kasım 2009 Cuma

İki günlük İstanbul Masalı..


İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı
Önce hafiften bir rüzgar esiyor;
Yavaş yavaş sallanıyor
Yapraklar ağaçlarda;
Uzaklarda, çok uzaklarda,
Sucuların hiç durmayan çıngırakları
İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı.
İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı;
Kuşlar geçiyor, derken;
Yükseklerden, sürü sürü, çığlık çığlık.
Ağlar çekiliyor dalyanlarda;
Bir kadının suya değiyor ayakları;
İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı.
Orhan Veli Kanık

Bu hafta 2 gün bir kongreye katılmak üzere İstanbul'a gittik. Çok seviyorum İstanbul'u.. Bursa'dan sonra tabi ;) inanılmaz büyülüyor beni her ziyaretimde.. Mistik bir havası var masallar diyarı gibi.. Trafik çilesine, binbir çeşit insanına rağmen her seferinde etkilemeyi başarıyor beni bu rüya şehir.. Havası, eşsiz boğaz manzarası, tarih kokan mekanları.. Şişli'de kaldık bu defa. İyi oluyor rutin hayattan böyle kısa kopuşlar. Kendine getiriyor insanı.. Kendini hatırlatıyor. Nişantası'nda akşam yemeğimizi, Dolmabahçe'de boğaz manzaralı kahvaltımızı yaptık. Detaylar daha sonraki yazılarımda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder