19 Kasım 2009 Perşembe

İşte Ben'de Mim'lendim..


Blog dünyasına yeni katılan bendeniz  henüz bicok konuda acemiyim.. Birçok blog'da karşılaştığım mim konusuda bunlardan biri. Bazı bloglarda falanca beni mimlemis diye baslayıp çeşitli sorulara cevap verildiğini görüyorum yanlızca.. Ama işin özü bukadar basit değil, Mim blogcular arasında yaygın olarak kullanılan elim sende oyunu gibi birşey. Blogcular arasında kaynaşmayı sağlayan ve birbirini daha iyi tanımak adına yapılmış birşey. En azından benim araştırıp anladım kadarıyla :) Blog dünyasında yeni olduğumdan çok fazla blog tanıdığım yok. Sürekli takip ettiğim blog sevgili Pınar'ın ve arkadaşı Nuray'ın blogu http://ikidelikadin.blogspot.com/ beni mim'leyince bende Mim'lenmiş oldum.. Neyseki ilk Mim sevdiğim bir konudan geldi..

İşte sorular ve cevapları
1. Şu an okumakta olduğunuz kitap ve kısacası konusu?
Mümin Sekman’ın Herşey Seninle Başlar kitabı. Kişisel gelişim kitaplarından. Kişisel kurtuluş savaşınızı başlatın. Kitabın sloganı: Çaresizsen, çare sensin!

Çaresizlik öğrenilmiştir. Başarılı olmak da öğrenilebilir. Sende sandığından fazlası var. Gelebileceğin en iyi yerde değilsin. Yeni bir hayat için gereken, yeni bir akıldır. Doğru şeyi yapmak için yanlış zaman yoktur. Rüzgarı suçlamayı bırak, yelkenleri kullanmayı öğren! Seyirci koltuğundan sıkıldıysan sahneye çık. Zirvede her zaman bir kişiye daha yer var.
Her şey seninle başlar! Başkaları yapabildiyse sen de yaparsın.
Hayatta ya tozu dumana katarsın, Yada tozu dumanı yutarsın.
Seçim senin!

2. En son aldığınız kitap?
Olasılıksız / Adam Fawer

3.Şimdiye kadar aldığınız kitaplar içinde en sevdiğiniz?
En sevdiğim kitap mı aslında buna cevap bulamadım. Çünkü aldığım okuduğum her kitaptan etkilenirim ve bana mutlaka bir şeyler katar.
Engin Geçtan’ın kitaplarını çok beğeniyorum son dönemde..

4.Bir türlü bitiremediğiniz,bitirseniz de sizi illallah ettiren kitap?
İllahlah demedim ben hiçbir kitapta.. Bir türlü bitiremiyorsam sonuna bakıveriyorum el çabukluğuyla :)
Şibumi biraz karmaşık bulmuştum. Aklıma o geldi şuan..

5.Elinizdeki kitap bitince okumayı düşündüğünüz kitap?
Ben bugünlerde kişisel gelişim kitaplarına acayip ilgi duyuyorum.. Oysa ben yaşanmış, gerçek ve tarih kokan romanları okumayı daha çok severim. Limon Ağacı / Sandy Tolan bir süredir okumak istediğim bir kitap.

Ben Mim’leyecek bir blog arkadaşı bulamadım henüz.. Bloğumu şuan okuyan size sorsam, sizin en sevdiğiniz kitap hangisi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder