28 Aralık 2009 Pazartesi

Hoş sohbet kahvaltı..


Hafta sonlarında en çok zaman menfumu olmamasını seviyorum.. Robot gibi kendimi programlamak zorunda değilim. Kalkış saatim gibi mesela.. Birde en çok kahvaltılarını seviyorum haftasonlarının.. Genelde hafta içi kahvaltı yapamadığımızdan belki.. Belkide acele acele bişeyler atıştırma zorunluluğum olmadığından.. Kahvaltı en sevdiğim öğün aslında ama hafta sonu kahvaltılarının yeri bir başka. Birde  hoş sohbet arkadaşlarla olursa doyulmaz bir keyif haline geliyor.. Cumartesi Filiz bizi misafir etti. Bol çeşit vardı masada.. En güzeli taze ekmek çeşitleriydi..
Kahvaltı sofrasından ne tarif verebilirim diye düşündüm. Kremalı patateste karar kıldım. Genelde et yemeklerinin yanına garnitür olarak hazırlanır ama kahvaltıda büyük bir iştahla yenildi.

KREMALI PATATES : Kullanacağınız tepsiyi hafifçe yağlayın. 5-6 adet orta boy patatesi halka halka doğrayın. Patatesleri yıkayıp, tuz ve karabiber ile harmanlayın. Yağlamış olduğunuz tepsiye patatesleri dizin. Küçük kutularda satılan 1 paket kremayı patateslerin üzerine yayın.

En üstede rendelenmiş kaşar peyniri serpin. 200 derecelik fırında üstleri kızarana dek pişirin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder