6 Ekim 2009 Salı

Halleyli Pasta



Kendi çapında Pasta...
MALZEMELER: Paket halley (10 adet)
1 Paket krem şanti
2 Su bardağı süt

YAPILIŞI:
Halley Bisküviler küçük küçük parçalanır. 1 Paket krem şanti 2 su bardağı sütle çırpılarak doğranmış bisküvilerin üzerine dökülür ve karıştırılır. Dikdörtgen borcam tepsiye alüminyum folyo döşenir ve üzerine bu karışım dökülür. Buzdolabında birkaç saat bekletilir. Ve servis yaparken üzerine çikolata sos ve hindistan cevizi dökülür.

Notum : Bu tatlıyı ilk kez denedim. Evde hiç açılmamış bir paket halleyi unutup marketten yeni bir paket alınca hemen nasıl değerlendirebilirim arayışına girdim ve bu tarifi buldum.. Soğuk güzel bir tatlı oldu . Ben borcama dökmek yerine biraz çukur bir cam tabağa streç film yayıp karışımı döktüm. pasta şeklinde oldu aynen.. Bizim evde çikolataların gofretlerin üzerine bile mum konup üflenmesi bir gelenek olduğundan bu pastanında üzerine mum konulmasa olmazdı..

4 yorum:

  1. çok güzel ve leziz görünüyor

    YanıtlaSil
  2. lezzetliydi gerçekten azimecim.. :)

    YanıtlaSil
  3. süpper bayıldım kesinlikle deneyeceğim ellerine saglık

    YanıtlaSil
  4. bak hic aklima gelmemisti benim. bende alip yapayim canim. ellerine saglik

    sevgi

    YanıtlaSil