8 Haziran 2016 Çarşamba

Artık hazırım!



9.11.2012 tarihinde kızımı beklerken yazdığım yazı
Evet, çok az kaldı, heyecan dorukta, korku, sevinç, hüzün hepsi birbirine karışmış durumda. Hamileliğimin 37. Haftasındayım, 6.Kasım’da doktor kontrolümüz vardı ve bize önümüzdeki hafta bebeğimizin doğacağı günün bilgisini verdi.  Artık sona yaklaştık ve geri sayım başladı, gün sayıyoruz.  Her şeyimiz hazır kızımızın gelmesini bekliyoruz.. Kızım haftaya 38. Haftada doğmuş olacak inşallah.
Yaklaşık bir aydır İnci’nin eşyaları için alışveriş yapıyorum ve hem yeni aldıklarımı, hemde abisinden kalan eşyaları yıkayıp ütülüyorum. Minik kıyafetleri dolaplarına yerleştirirken içimi bir huzur kaplıyor, türlü hayallere dalıyorum. Oğlumu düşünüyorum, sonra kızımı, iki kardeşin birlikte olacağı anları.. Küçük ailemiz büyüyor, sevgimiz çoğalıyor, anlatılamaz bir duygu. Oğlumun doğumundan bu yana tam 6 yıl geçmiş dolayısıyla pek çok şeyi unutmuşum. En çokta doğum çantasına neler konulduğunu, hatta bu yüzden yeni doğum yapmış birkaç arkadaşımı arama gereği bile duydum. Geçen hafta son alışverişimi yapıp, çantamdaki eksiklikleri de tamamladım sonunda. En son dün ameliyat hemşiresine de,  hastanenin neler temin ettiğini ve neler gerekli diye sorduktan sonra çantamı kapatmış oldum.  Yeni hamişlerimize faydası olması açısından bu yazımda doğum çantama neler koydum yazmak istedim.

Doğum Çantası (İnci’nin annesi için)

·         2 pijama takımı

·         1 boydan gecelik

·         1 sabahlık, 1 şal (Umut’ta ameliyattan sonra çok üşümüştüm, unutamadığım konulardan biridir)

·         iç çamaşırı, terlik, çorap

·       Tarak, toka, birkaç değişik modelde lohusa tacı ama mutlaka kırmızı olmalı ;), makyaj  
    malzemesi, deodorant, kolonya,

·         Göğüs kremi, el havlusu, sabun, ped,

·         Çarşaf takımı (benim tatile giderken bile takıntılı olduğum bir konudur)

·         Hastane çıkışında giyeceğim birkaç parça eşya

·         Nüfus kağıdım, testlerim ile ilgili dosya, fotoğraf makinesi, şarj aletleri,

·         Abimizin hediyesi,

·         Doktorumuz içinde küçük bir hediye hazırladım.



Doğum Çantası (İnci bebek için)

·         Bebeğin kıyafetleri (iç body, ayaklı body, şapka, eldiven, çorap, tulumlar, hastane çıkışı, zıbın)

·         Battaniyeler, şimdi hazır battaniyeler çıkmış kundak gibi ben onlardan da bir tane alıp koydum.

·         3-4 tane ağız mendili, bebek bezi, ıslak mendil,
·         Sarı yüz tülbentimiz, nazarlığımız
·         Emzik, biberon, pişik kremi,
·         Bebek yatağı için bir nevresim takımı
·         Fort bebe
 (aslında ana kucağı almayı fort bebe almamayı düşünmüştüm, ancak bebek doğduktan sonra pusetli ana kucaklarından almaya karar verdiğimden, geçici olarak resimde gördüğünüz fort bebeyi aldım, içinde bebeğin sarılacağı battaniyeyi ve küçük bir yastık koydum) Doktorum hastanede bir gün kalacağımı söylediği için ben çantamı buna göre hazırladım. Umarım unuttuğum birşey kalmamıştır. Sizler önümüzdeki hafta bu yazıyı okurken ben Allah’ın izniyle kızıma kavuşmuş olacağım inşallah. Dualarınızı eksik etmeyin. Bir sonraki yazımda doğum hikayemi paylaşmak dileğiyle, 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder