8 Haziran 2016 Çarşamba

Mini mini birler...



07.09.2012 tarihli yazım
Eylül ayının 7’sinden herkese merhaba,

Dün eşimin yeni yaşını bir pasta keserek, mütevazi bir şekilde kutladık. Onlar baba-oğul mumları üflerken; ben dilek tutmayı unutmayın, dilek tutun, nidaları eşliğinde kendi dileğimi tutuverdim. Umarım seneye bu mumları 2 çocuğunla birlikte söndürürsün.. Umarım ailemizin mutluluğu hep daim olur, her yıl katlanarak büyür.

Bu hafta sonu yazlık sezonunu kapatıyoruz. Pazartesi okullar açılıyor. Bu yıl mini mini birler olacağımızdan. Hem oğluşumuz hemde biz çok heyecanlıyız. Okul kıyafetlerimizi aldık. Bu hafta sonu yıkanıp, ütülenip hazırlanacak. Umut’a kıyafetlerini giydirmedim henüz, kesin ağlarım ben giydiği ilk gün.. Gerçi ilk hafta alıştırma ve oryantasyon olduğundan okul formalarını değil, istediklerini giyeceklermiş. Pazartesi günü velilerde çocuklarıyla birlikte okula gidecek, öğlene kadar hem veliler için hemde çocuklar için tanıtım olacakmış. Pazartesi günü hem öğretmenimizle -henüz kim olduğunu bilmiyoruz- hemde sınıf arkadaşlarıyla tanışacağız.

Umut’ta korku heyecan arasında şuan; yeni tanışacağı bu dünya ile ilgili hem bilmediği, hemde korktuğu birçok şey var. Endişeleri bazen tab yapsada, cool erkek havalarını da bozmuyor hiç. Bu sabah gözünü açar açmaz tatil bitti mi annecim, okula kaç gün kaldı diye sordu mesela.. Büyük okulda tatil olacak mı? Seneye yine tatil yapabilecek miyim? Büyük okul! Ah benim oğlum sen büyüdün de büyük okullu mu oldun ;)

Gelelim aşağıdaki karikatüre, geçen gün bu karikatürü gördüğümde, ah dedim işte biz.. Bilmiyorum sizde de aynı mı ama yaz tatiliyle birlikte bizde ne kural kaldı, ne disiplin. Umut’un uyku düzeni, yemek düzeni, hatta hijyeni diye bir şey kalmadı. Bu yaz sanki bebekliği kapatıp, tam bir çocuk olmuştu. Sabah kahvaltısını yarım yamalak yapıyor, ben bahçeye gidiyorum, saatlerce yok. Sitede arkadaşlarıyla oynuyor, arada susarsa, tuvalete falan gelirse eve uğruyor beyimiz. Öğlen genelde geç saatte zorla getirilebilirse eve öğle yemeği yeniliyor. Akşam yemeğinden sonra pırrr yine bahçeye.. Hadi oğlum uykumuz geldi diye zorla sokuyoruz eve.

Tüm bunlara birde benim disiplinsizliğim, yumuşak yüzlülüğüm ve geri adımlar atmam eklenince, varın siz düşünün artık. Bakalım okulla birlikte zamanında uyuma, yeme-içme, düzenimize geri dönebilecekmiyiz? Tüm miniklere başarılı bir okul yılı diliyorum.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder