18 Eylül 2009 Cuma

İlk merhaba

Niçin Bu bloğu oluşturmaya karar verdim?


Çünkü Güzellikler paylastıkça çoğalır..

Paylaşmak çoğalmaktır...

Hayatta paylaşmak kadar güzel birşey yoktur.

Güzellikler çoğalsın diye...

Paylaşmayı çok sevdiğim için..

Ürettiklerimi düşündüklerimi paylaşabilmek için ...

Hayatıma bir yenilik getirmesi için..

yeni yaşımla birlikte yeni birşeyler yaratmak istediğim için..

benim de artık bir bloğum olsun diye..

kendim için birşeyler yapmak istediğim için..

sadece bana ait olan birşey olsun diye..

canım istedigi icin :)

5 yorum:

  1. Paylaşıma açtığın duyguların ve düşüncelerin için..

    Teşekkürler

    Azime

    YanıtlaSil
  2. bloğun harika olmuş ne iyi etmişsin...

    nazo

    YanıtlaSil
  3. tebrik ederim arkadaşım. eline, koluna, diline, yureğine sağlik :)

    sevgi

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel..
    Ellerine yüreğine kalemine saglık..
    Paylaşımlarının hiç eksilmemesi dilegiyle...
    Takipteyiz..

    YanıtlaSil
  5. merhaba ilknur hanım bütün blogunuzu gezdim.sanırım benim karakız tatlımdanda yapmışsınız am isim vermediğiniz için tahmin ettim sadece çünkü malzemlerde aynıydı..elleirnize sağlık...

    YanıtlaSil