29 Eylül 2009 Salı

Armut Domates

Cherry domatesi hem tadı hemde salatalardaki dekoratif görüntüsü nedeniyle çok severim.
Ama bu sarı domatesleri ilk defa gördüm. Hayran kaldım hem görüntüsüne hem tadına.. Süs kabakları olur onların minyatür hali gibi.. Salataları süslemek için harika olurdu.
Buraya yazmadan önce biraz araştırdım. Sarı Cherry domates veya Armut domates diye geçiyor adı.. Hatta özellikle Gümüşlükte reçeli yapılıyormuş. Tatlımsı bir tadı var. Çok reçel seven biri olmama rağmen, reçelini de çok merak ettim. Belki bilen vardır ama ben ilk defa duydum.

Bu güzel domatesleri sizlerle paylaşmak istedim, hemen fotoğrafladım..




buda benim keyif tabağım :) yanında daa mis gibi çay...

7 yorum:

  1. Canım benim bu tabak harika gözüküyor... O sarı domatesler gerçekten domates tadında mı yaaa?
    Şekilleri de çok enteresan

    YanıtlaSil
  2. çok lezzetliydiler. cherry domates gibi ama daha tatlımsı.. Hay Allah sen hamilesin, canın çekmiştir şimdi napıcaz? :((

    YanıtlaSil
  3. ayy canım istedi vallaaa

    sevgi

    YanıtlaSil
  4. Hamile olan benim canı isteyen Sevgi :)))
    Afiyet olsun İlknurcum benim canım istemedi merak etme...

    Bu arada sana link verdim sende link verirsen sevinirim.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. Pınarcım nasıl yapılıyor bi ara sen bana öğretirsin ozaman.. (link konusunu :)

    YanıtlaSil
  6. Salataları çok severim, hele taze yeşiller, kırmızılar renklendirmiş ise salatayı hem damak tadıma hem de göz zevkime şölen var demektir. Bu sarı domatesler de ne güzel yakışır değil mi? hem süsleme hem de renk olarak.

    Fakat ben hiç görmedim... Dikkatle bakayım tezgahlara.

    Azime

    YanıtlaSil
  7. Bu arada artık paketi hazırla doğru DelihamişPınar'a kargo :)))

    YanıtlaSil